torsdag 14. februar 2013

Grumpy cat christmas. (Uferdig)

Til jule avsluttingen skulle vi tegne julekort, jeg hadde ikke særlig lyst til å lage det så jeg var ganske "Grumpy" også kom jeg på denne Grumpy-cat som heter Tard. Siden alle lager bilder av denne katten tenkte jeg å tegne katten på julekortet mitt. Jeg ble ikke ferdig med den til jule avsluttingen og er enda ikke ferdig med den.

I dag tegnet jeg mer pels form på katten som vises ikke så mye på lang avstand. Bildene jeg så på for å tegne Tard (Grumpy cat) var fra Google bilder, søkte bare opp Grumpy cat. Jeg har tenkt å få bildet ferdig men har mange andre tegninger jeg har lyst til å lage ferdig også.

Jeg brukte først helt vanlig Brush Tool for å legge fargene også for å blande de brukte jeg bare Mixer Brush Tool. For å få katte hårene brukte jeg også Mixer Brush Tool, jeg syntes det funker fint til å lage pelsen.

1 kommentar:

  1. julekortet er morsomt, så jeg håper du gjør det ferdig! fint at du har dokumentert.

    SvarSlett