fredag 22. februar 2013

Tambo.


Jeg ble inspirert av ett spill på Facebook som kalles  Monster Galaxy, spillet er nesten som Pokemon bare med andre monster og slikt. Jeg fikk lyst til å tegne ett Monster som kalles Tambo som er ett fluffy blad ekorn lignes ting. Man finner ikke noen store bilder av Tambo så jeg prøvde å tegne den

Jeg tegnet den først på ett ark i en time for jeg kjedet meg og senere tenkte at jeg ville tegne den på Photoshop slik at jeg får rette farger og slikt. Så jeg tegnet etter arket over på Photoshop.

Jeg brukte bare 2 dager på og fullføre bildet, det var mening at bilde bare skulle være en liten oppgave så bakgrunnen er ganske enkel, bilde er i 4 layers og brushene jeg brukte var Brush Tool og Mixer Brush Tool. Formene på brushene er forskjellige som man ser på bakgrunnen.

1 kommentar:

  1. Fint innlegg! Bladet som ligger over figuren er veldig forseggjort.
    Var det enkelt å få til? eller var det noe som var mer utfordrende - i tilfelle hva?

    SvarSlett